Sīkdatnes palīdz mums veidot mūsu pakalpojumus. Izmantojot mūsu pakalpojumus, jūs piekrītat mūsu sīkdatņu izmantošanai.

Aizvērt

Pakalpojuma saņemšanas kārtība saistībā ar valstī noteiktajiem ierobežojumiem: ŠEIT 

CSDD aicina pārliecināties par pakalpojuma pieejamību e.CSDD

03.12.2020. Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) atgādina, ka būtiska pakalpojumu daļa klientiem pieejama tiešsaistē, neizejot no mājām. Tādēļ, pirms doties uz CSDD, aicinām pārliecināties par pakalpojuma pieejamību e.CSDD. Tas ir svarīgi no epidemioloģiskās drošības un pakalpojumu raitākas pieejamības viedokļa. Kā ierasts, CSDD turpina apkalpot klientus arī klātienē.

Video par CSDD e-pakalpojumiem un to priekšrocībām: ŠEIT.

CSDD radījusi sistēmu, ka izmantojot e.CSDD, klienti var sekot līdzi un tiešsaistē pieteikties nepieciešamā pakalpojuma saņemšanai (saņemšanas uzsākšanai) sev vēlamajā laikā un vietā. Tas samazina gaidīšanas un uzturēšanās laiku klientu apkalpošanas centrā, ļauj racionālāk plānot pakalpojumu sniegšanu ilgākā laikā, kā arī labāk no veselības viedokļa.

Savukārt, lai nodrošinātu raitāku un epidemioloģiski drošāku maksājumu norisi, CSDD aicina klientus norēķināties e.CSDD vai ar bankas kartēm klātienē.

Klientu servisa kvalitāte ir CSDD prioritāte un e-pakalpojumu klāsts arvien tiek papildināts. Visās darbības jomās klientiem pakalpojumi pieejami vai to saņemšanas uzsākšana iespējama tiešsaistē. Izmantotākie CSDD e-pakalpojumi:

  • kvalifikācijas jomā: pieteikšanās un maksājumu veikšana par eksāmeniem, par vadītāja dokumentu saņemšanu un to maiņu. Īpaši aktīvi e.CSDD klienti piesakās eksāmeniem un veic ar tiem saistītos maksājumus;
  • reģistrācijas jomā: transportlīdzekļa īpašnieka maiņas noformēšana, reģistrācijas apliecības saņemšanas pieteikšana pa pastu īpašnieka maiņas vai apliecības nozaudēšanas gadījumos, spēkratu noņemšana no uzskaites atsavināšanai un pēc tam to atjaunošana uzskaitē. Piemēram, kopš pavasara jau apmēram 16 tūkstoši klienti e.CSDD izvēlējušies transportlīdzekļa reģistrācijas apliecību saņemt pa pastu, neapmeklējot CSDD;
  • tehniskās apskates jomā: pieteikšanās transportlīdzekļa apskatei konkrētā laikā un stacijā, kā arī maksājumu veikšana. Raitākam apskates procesam, veicot apmaksu e.CSDD un izmantojot aplikāciju, vairākās apskates stacijās līdz apskates līnijai iespējams nokļūt, neizkāpjot no auto. Piemēram, Rīgā ik dienu šo pakalpojumu vidēji izmanto teju katrs piektais “vieglā” auto īpašnieks un to skaits palielinās. 

CSDD uzsver, ka tehniskajai apskatei, tāpat kā jebkuram pakalpojumam, vēlams pieteikties iepriekš e.CSDD vai pa tālruni. Taču tehniskā apskate katras apskates stacijas darba laikā pieejama arī bez pieraksta, gaidot “dzīvajā” rindā. Savukārt, lai klienti varētu saņemt pakalpojumus klātienē, atbilstoši valdības noteiktajai kārtībai, viņiem obligāti jālieto sejas aizsargmaska, jāievēro divu metru distance, jādezinficē rokas. Tāpat CSDD atgādina, ka uz tehnisko apskati jādodas vienatnē. Lai apskate noritētu raitāk, jāsagatavo auto: jāatver logi, jāsasprādzē drošības jostas, bet klientam, pēc spēkrata nodošanas apskates inspektoram, jāuzgaida stacijas ārpusē. 

CSDD nodrošina epidemioloģisko prasību ievērošanu. Proti, darbiniekiem ir sejas aizsargi, pakalpojumu saņemšanas vietas ir norobežotas ar aizsargmateriāliem, tai skaitā eksāmenu automobiļiem ir atdaloša aizsargstikla siena, pirms katra pārbaudījuma transportlīdzeklis tiek dezinficēts.

Sīkāka informācija par pakalpojumu sniegšanas laikiem un vietām: ŠEIT.

 

CSDD Komunikācijas departaments